چرا فروش با تکیه بر قابلیتهای ویدئوکنفرانس بیشتر است؟
با تکیه بر قابلیت برگزاری جلسات رو در رو، ویدئو کنفرانس با هدف فروش توانایی پرسنل فروش را برای انعقاد قراردادهای فروش بیشتر افزایش میدهد.
بر این اساس، انتظار میرود که بازار جهانی برای تجهیزات و خدمات شبکهویدئوکنفرانس (تحت تاثیر رشد ارتباطات یکپارچه (UC)) نرخ رشد سالانه ترکیبی 5/8درصدی را در دوره 2015 تا 2023 تجربه کند (گزارش Transparency Market Research، دسامبر 2015).
طبق نظر مشاور فروش برایان تریسی، 80درصد موفقیت فروش کاملا به شخصیت بستگی دارد. به گفته تریسی، «در فروش، شخصیت شما مهمتر از دانش شما در ارتباط با محصول مفروض است. این موضوع نصب شبکهحتی از مهارتهای شما در زمینه فروش نیز مهمتر است. در واقع، شخصیت شما از محصول یا خدماتی که میفروشید نیز مهمتر است.»
پرسنل فروش میتوانند جلسات رو در رو بسیار بیشتری را از طریق ویدئوکنفرانس برگزار کنند که بسیار سریعتر و ارزانتر از سفر و ملاقات مستقیم با مشتریان است. با استفاده از فناوری بستر WebRTC، استفاده از قابلیت ویدئوکنفرانس برای هرکس سادهتر خواهد شد.
با تکیه بر قابلیت ویدئوکنفرانس، پرسنل فروش میتوانند روند فروش را بهتر کنترل نمایند. تحقیقات مرکز آموزش و توسعه پشتیبانی شبکهاروپا نشان میدهد که تماس شخصی (و رو در رو) میتواند عامل تعیینکنندهای در انعقاد قرارداد فروش باشد. «برای اینکه پرسنل فروش یک قرارداد فروش را ببندند، اطمینان، تحمل و توانایی کنترل وضعیت در زمان انعقاد قرارداد فروش عامل تعیینکننده خواهد بود.» این تحقیقات نشان داده است که شخصیت آیندهنگر پرسنل فروش در عمل کانون مسئله میسازد.
در واقع، شخصیت آیندهنگر پرسنل فروش 77درصد از توانایی مدیریت روابط با مشتریان را در بر میگیرد.
از اینرو، پرسنل فروش باید مدیریت رفتار خود را پشت دوربین یاد بگیرند. درصورتیکه شما در حال کنفرانس تصویری با مشتری یا مشتری احتمالی هستید، آنگاه قطعا نمیخواهید که مسائل صوتی یا تصویری باعث حواسپرتی شما شوند (انجمن ملی متخصصین فروش ایالات متحده). درصورتیکه شما بتوانید فضای دفتری را حتی در اتاق هتل یا اتاق پذیرایی خود تقلید نمایید، آنگاه احساس آرامش و راحتی بیشتری را به مستمع خود القا خواهید کرد.
همواره به خاطر داشته باشید که به دوربین نگاه کنید و نه به تصویر فرد/افرادی که آنها صحبت مینمایید! اطمینان حاصل نمایید که تماس چشمی با دوربین پسیو شبکهرا از قبل بهخوبی تمرین کردهاید. زمانیکه در حال صحبت هستید، اطمینان حاصل نمایید که سر خود را اندکی به جلو متمایل کردهاید. این کار تاثیر بهتری را از طریق دوربین منتقل میکند. و فراموش نکنید که لبخند بر لب داشته باشید.
رشد سریع PBX مبتنی بر نرمافزار (همانطور که این گزارش نیز اشاره کرد) باعث گسترش و همهگیری قابلیت ویدئو کنفرانس در شرکتها در سطح جهانی گردیده است. سیستم تلفن 3CXقابلیت ویدئو کنفرانس را صرفا با چند کلیک در اختیار کاربر قرار میدهد، بهطوریکه پرسنل فروش میتوانند در هر زمان و هر جا تماس رو در رو با مشتریان خود داشته باشند.
با تکیه بر راهحل ویدئو کنفرانس 3CX، برگزاری ویدئو کنفرانسها آسانتر خواهد شد.
درباره 3CX (www.3cx.com)
شرکت 3CXارائهدهنده خدمات ارتباطات راهدور است. این شرکت IP PBX مبتنی بر نرمافزار و استانداردهای بازی را توسعه داده است که نوآوری در حوزه ارتباطات به شمار میروند و جایگزین PBXهای اختصاصی گردیدهاند. 3CXهزینههای ارتباطات راهدور را کاهش خواهد داد و در عین حال، بهرهوری و قابلیت جابجایی کارکنان شرکت را افزایش خواهد داد.
با تکیه بر فناوری یکپارچه ویدئو کنفرانس WebRTC، تلفنهای نرمافزار مبتنی بر مک و ویندوز و میکروتیککلاینتهای تلفن هوشمند برای تلفنهای مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوز، شرکت 3CXبسته ارتباطات یکپارچه (UC) کاملی را به شرکتها ارائه خواهد که بدون نیاز به پیکربندی قابل پیادهسازی خواهد بود.
هم اکنون، بیش از 50000 مشتری در سرتاسر جهان از خدمات 3CXاستفاده میکنند، از جمله: Boeing ، McDonalds ، Hugo Boss ، Ramada Plaza Antwerp ، Harley Davidson، Wilson Sporting Goods و Pepsi. این شرکت در ایالات متحده، انگلستان، آلمان، هنگ کنگ، آفریقای جنوبی، روسیه و استرالیا دفتر داد که حضور جهانی 3CXرا تضمین خواهد کرد.
با تکیه بر قابلیت برگزاری جلسات رو در رو، ویدئو کنفرانس با هدف فروش توانایی پرسنل فروش را برای انعقاد قراردادهای فروش بیشتر افزایش میدهد.
بر این اساس، انتظار میرود که بازار جهانی برای تجهیزات و خدمات شبکهویدئوکنفرانس (تحت تاثیر رشد ارتباطات یکپارچه (UC)) نرخ رشد سالانه ترکیبی 5/8درصدی را در دوره 2015 تا 2023 تجربه کند (گزارش Transparency Market Research، دسامبر 2015).
طبق نظر مشاور فروش برایان تریسی، 80درصد موفقیت فروش کاملا به شخصیت بستگی دارد. به گفته تریسی، «در فروش، شخصیت شما مهمتر از دانش شما در ارتباط با محصول مفروض است. این موضوع نصب شبکهحتی از مهارتهای شما در زمینه فروش نیز مهمتر است. در واقع، شخصیت شما از محصول یا خدماتی که میفروشید نیز مهمتر است.»
پرسنل فروش میتوانند جلسات رو در رو بسیار بیشتری را از طریق ویدئوکنفرانس برگزار کنند که بسیار سریعتر و ارزانتر از سفر و ملاقات مستقیم با مشتریان است. با استفاده از فناوری بستر WebRTC، استفاده از قابلیت ویدئوکنفرانس برای هرکس سادهتر خواهد شد.
با تکیه بر قابلیت ویدئوکنفرانس، پرسنل فروش میتوانند روند فروش را بهتر کنترل نمایند. تحقیقات مرکز آموزش و توسعه پشتیبانی شبکهاروپا نشان میدهد که تماس شخصی (و رو در رو) میتواند عامل تعیینکنندهای در انعقاد قرارداد فروش باشد. «برای اینکه پرسنل فروش یک قرارداد فروش را ببندند، اطمینان، تحمل و توانایی کنترل وضعیت در زمان انعقاد قرارداد فروش عامل تعیینکننده خواهد بود.» این تحقیقات نشان داده است که شخصیت آیندهنگر پرسنل فروش در عمل کانون مسئله میسازد.
در واقع، شخصیت آیندهنگر پرسنل فروش 77درصد از توانایی مدیریت روابط با مشتریان را در بر میگیرد.
از اینرو، پرسنل فروش باید مدیریت رفتار خود را پشت دوربین یاد بگیرند. درصورتیکه شما در حال کنفرانس تصویری با مشتری یا مشتری احتمالی هستید، آنگاه قطعا نمیخواهید که مسائل صوتی یا تصویری باعث حواسپرتی شما شوند (انجمن ملی متخصصین فروش ایالات متحده). درصورتیکه شما بتوانید فضای دفتری را حتی در اتاق هتل یا اتاق پذیرایی خود تقلید نمایید، آنگاه احساس آرامش و راحتی بیشتری را به مستمع خود القا خواهید کرد.
همواره به خاطر داشته باشید که به دوربین نگاه کنید و نه به تصویر فرد/افرادی که آنها صحبت مینمایید! اطمینان حاصل نمایید که تماس چشمی با دوربین پسیو شبکهرا از قبل بهخوبی تمرین کردهاید. زمانیکه در حال صحبت هستید، اطمینان حاصل نمایید که سر خود را اندکی به جلو متمایل کردهاید. این کار تاثیر بهتری را از طریق دوربین منتقل میکند. و فراموش نکنید که لبخند بر لب داشته باشید.
رشد سریع PBX مبتنی بر نرمافزار (همانطور که این گزارش نیز اشاره کرد) باعث گسترش و همهگیری قابلیت ویدئو کنفرانس در شرکتها در سطح جهانی گردیده است. سیستم تلفن 3CXقابلیت ویدئو کنفرانس را صرفا با چند کلیک در اختیار کاربر قرار میدهد، بهطوریکه پرسنل فروش میتوانند در هر زمان و هر جا تماس رو در رو با مشتریان خود داشته باشند.
با تکیه بر راهحل ویدئو کنفرانس 3CX، برگزاری ویدئو کنفرانسها آسانتر خواهد شد.
درباره 3CX (www.3cx.com)
شرکت 3CXارائهدهنده خدمات ارتباطات راهدور است. این شرکت IP PBX مبتنی بر نرمافزار و استانداردهای بازی را توسعه داده است که نوآوری در حوزه ارتباطات به شمار میروند و جایگزین PBXهای اختصاصی گردیدهاند. 3CXهزینههای ارتباطات راهدور را کاهش خواهد داد و در عین حال، بهرهوری و قابلیت جابجایی کارکنان شرکت را افزایش خواهد داد.
با تکیه بر فناوری یکپارچه ویدئو کنفرانس WebRTC، تلفنهای نرمافزار مبتنی بر مک و ویندوز و میکروتیککلاینتهای تلفن هوشمند برای تلفنهای مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوز، شرکت 3CXبسته ارتباطات یکپارچه (UC) کاملی را به شرکتها ارائه خواهد که بدون نیاز به پیکربندی قابل پیادهسازی خواهد بود.
هم اکنون، بیش از 50000 مشتری در سرتاسر جهان از خدمات 3CXاستفاده میکنند، از جمله: Boeing ، McDonalds ، Hugo Boss ، Ramada Plaza Antwerp ، Harley Davidson، Wilson Sporting Goods و Pepsi. این شرکت در ایالات متحده، انگلستان، آلمان، هنگ کنگ، آفریقای جنوبی، روسیه و استرالیا دفتر داد که حضور جهانی 3CXرا تضمین خواهد کرد.
مشاهده پست مشابه : وبلاگ دلیل, وبلاگ اصلی, وبلاگ هک, وبلاگ وبلاگهای, وبلاگ فارسی وبلاگ - weblog